וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק Kena: Bridge of Spirits נדחה בשנית

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 14:20

המפתחים שיחררו הצהרה וביקשו מהשחקנים לגלות איפוק על מנת שיוכלו ללטש את החוויה

Kena: Bridge of Spirits/Ember Lab

המשחק Kena: Bridge of Spirits נחשף במהלך שנה שעברה והוא תפס את תשומת ליבם של שחקנים רבים ברחבי העולם כאשר Ember Lab שמפתחת את הכותר הציגה משחק שנראה כאילו דיסני\פיקסאר פיתחו - עיצוב הדמויות מזכיר סרט אנימציה, ואין מה לדבר בכלל על כך ש-Kena נראית כמו דמות עם פוטנציאל גבוה להפוך ל"נסיכת דיסני" לוחמנית.

לאחר שהכותר היה אמור להשתחרר כבר במהלך תקופת החגים של שנת 2020 הוא נדחה עד לאוגוסט הקרוב, וכעת המפתחים ב-Ember Lab משחררים ציוץ בעמוד הטוויטר הרשמי שלהם שמודיע על דחיית המשחק לתאריך ה-21 בספטמבר, ודורשים מהשחקנים להמתין עוד קצת.

"נאלצנו לבצע החלטה קשה מאוד ולדחות את Kena: Bridge of Spirits עד ל-21 בספטמבר על מנת ללטש את המשחק על גבי כל הפלטפורמות. צוות המפתחים שלנו עבד קשה מאוד ואנו מרגישים שאנו זקוקים לעוד מעט זמן על מנת להבטיח לשחקנים את החוויה הכי טובה שאנו יכולים לספק. אנו יודעים ששחקנים רבים להוטים לשחק, ואנו מודים לכם על הסבלנות" נכתב בציוץ.

למרות שדחיות של משחקים יכולות לאכזב שחקנים רבים שמצפים להם, בהרבה מהמקרים מדובר במצב הכרחי על מנת להבטיח את שלמות ואיכות המשחק. לא מעט משחקים משוחררים במקרים רבים כ"חצי אפויים" וסובלים מלא מעט תקלות ובאגים ולבסוף מקבלים ביקורות שליליות מצד המבקרים וקהילת השחקנים, ונראה שב-Ember Lab מעוניינים להמנע ממצב שכזה.

Kena: Bridge of Spirits ישוחרר ב-21 בספטמבר לקונסולות הפלייסטיישן 4 והפליייסטיישן 5, ולמחשב האישי בלעדית עבור פלטפורמת ה-Epic Store.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully