וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הגיימינג הבכירה בעולם מגיעה אל "ערוץ הגיימינג"

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 23:08

ESL Gaming מכריזה על שת"פ ותשדר את הטורנירים המובילים בעולם בערוץ הישראלי החדש בשפה העברית על מנת להנגיש את התכנים לקהל המקומי

ESL בשת"פ עם ערוץ הגיימינג הישראלי. אלעד לובוגד, מערכת וואלה
ESL בשת"פ עם ערוץ הגיימינג הישראלי/מערכת וואלה, אלעד לובוגד

חברת ה-eSports ומארגנת הטורנירים הגדולה בעולם - ESL Gaming שיחררה הודעה רשמית והכריזה על שותפות חדשה עם "ערוץ הגיימינג" החדש שיעלה מחר (רביעי) תחילה ברשת HOT באפיק 66, ולאחר מכן בפלטפורמות נוספות.

כחלק משיתוף הפעולה בין הגופים, "ערוץ הגיימינג" הישראלי ישדר באופן בלעדי את Intel® Extreme Masters לשנת 2021 במשחקים כמו קאונטר סטרייק בשידורים נגישים עם קריינות ופרשנות בעברית מלאה עבור הצרכן הישראלי.

הערוץ החדש ישדר גם ליגות נוספים כמו IEM Cologne 2021, ESL Pro League, IEM Fall ו- ESL National Championships Global Playoffs ישודרו בערוץ, בנוסף לטורנרים של המשחק PUBG בחסות ה-ESL.

פרנק אודו, סגן נשיא בכיר לזכויות המדיה ב-ESL הגיב על שיתוף הפעולה: "אנו שמחים לשתף פעולה עם ערוץ הגיימינג, ולהציע לקהילת ה-eSports בישראל שידורים מקומיים של כמה מתחרויות הגיימינג הגדולות בעולם".

יואב סוכן, מנכ"ל ערוץ הגיימינג הגיב: "השותפות שלנו עם ESL היא צעד עצום עבור תעשיית הגיימינג בארץ. לגיימרים הישראלים תהיה הזדמנות להנות מאירועים גדולים בטלוויזיה לראשונה בעברית מלאה. סצינת הגיימינג צומחת במהירות ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות כיצד שיתוף הפעולה עם ESL יעזור לעצב את הדור הבא של הגיימרים התחרותיים בישראל".

ערוץ הגיימינג יהיה זמין ברשת HOT בערוץ 66 החל מה-28.7, ובקרוב בפלטפורמות נוספות

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מנכ"ל ערוץ הגיימינג, יואב סוכן. Nom Gaming, באדיבות המצולמים
מנכ"ל ערוץ הגיימינג, יואב סוכן/באדיבות המצולמים, Nom Gaming
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully