וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגם הכניסה המושלם: Logitech G335

דודי קריחלי

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 15:50

עיצוב נוח, סאונד מושלם ובמחיר שלא קורע את הכיס. סקירה

Logitech G335/Logitech

ענקית אביזרי הגיימינג לוג'יטק, שלחה אלינו לסקירה את האוזניות החדשות ביותר בקולקציית האביזרים הנהדרת והמצליחה שלהן - ה-Logitech G335.

לאחר שלוש שבועות שבועות של שימוש באוזניות, אני חושב שלוג'יטק הצליחו ליצור את אוזניות הגיימינג הזולות הטובות ביותר בשוק נכון לרגע זה.

Logitech G335. דודי קריחלי, מערכת וואלה!
Logitech G335/מערכת וואלה!, דודי קריחלי

עיצוב - שואב השראה מדגמים קודמים

מבחינת העיצוב של האוזניות, ה-G335 לוקחות את העיצוב של "האחות הגדולה" - ה-G733, אוזניות הגיימינג הצבעוניות המעולות שהחברה השיקה בשנה שעברה, ולפי דעתי מדובר בהחלטה מעולה, ואסביר.

שני הדגמים הם כמעט זהים מבחינת העיצוב שלהם. זה אומר שמדובר באוזניות קלות במיוחד שעשויות בעיקר מפלסטיק, בעלות כריות אוזן סופר נוחות העשויות מבד מש, שיושבות על ציר בעל זוויות תנועה די נוחות לכוונון והתאמה אישית עבור כל אוזן.

מדובר בדגמים סופר "גיימריים" מבחינת הלוק שלהם, והם מגיעים בשלל צבעים די יפים לטעמי, כאשר אף אחד מהם אינו קיצוני או צועק יותר מדי, כך שלא לעגו עליי במשרד יותר מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
Logitech G335. דודי קריחלי, מערכת וואלה!
Logitech G335/מערכת וואלה!, דודי קריחלי

נוחות מקסימלית

גולת הכותרת של האוזניות היא הנוחות שלהן, ואכן מדובר בשיחוק אמיתי. לוג'יטק לקחו השארה מענקית המתחרה SteelSeries, שלפני מספר שנים השיקו לראשונה את הדגם ה-Arctic 7 של החברה, והוא הביא עימו בשורה אמיתית ומהפכנית לעולם האוזניות - רצועת הסקי הגאונית.

במקום כרית ריפוד לראש ורצועות פלסטיק/מתכת שמתכווננות על צידי האוזניות, מדובר ברצועת סקי אלסטית ונוחה ונעימה לכל סוג של ראש. המשתמש יכול להתאים ולמתוח בכל דרך שירצה בעזרת סקוץ' אשר נועל את הרצועה במקומה ןמקבע את הגמישות המקסימלית שהרצועה תימתח אליה, כך שקשת האוזניות אף פעם לא נוגעת בראשנו, ומשקל האוזניות כמעט ולא מורגש.

לוג'יטק לקחה את הפטנט הגאוני והוסיפה טוויסט משלה: במקום סקוץ' שיכול לאבד מעוצמתו ומאיכותו עם הזמן, החברה מצאה דרך בה המשתמש יכול לשנות את רמת הגמישות ולהתאימה עבור כל סוג של ראש אפשרי.

Logitech G335. דודי קריחלי, מערכת וואלה!
Logitech G335/מערכת וואלה!, דודי קריחלי

המשתמש יכול להציב את רצועת הסקי על גבי אחד מבין שני גבהים שונים על כל צד של הרצועה, ובנוסף לכך כמו שכבר ציינו, כריות האוזן יכולות לנוע למעלה ולמטה על גבי ציריהם, ובכך המשתמש יכול לבצע שתי סוגים שונים של התאמות עם האוזניה עבור ראשו.

אני מאמין שלאורך זמן, עמידות המנגנון של רצועת הסקי ב-G335 כנראה גבוהה יותר משל SteelSeries, ולמרות שמדובר גם כאן במנגנון הנוח ביותר עבורי אישית, אני כן חייב לציין שטווח ההתאמה האישית ב-G335 הוא קטן משמעותית מאשר מרווח ההתאמה אצל האוזניות של המתחרה.

זה יוצר מצב שככל הנראה האוזניות הללו לא יתאימו ב-100% לכל משתמש ומשתמש, ובקטגוריה הזו SteelSeries הצליחו לנצח. אבל אם מדובר בנוחות נטו - לא הצלחתי להצביע על הבדל משמעותי. שאפו.

סאונד - דגם הכניסה המושלם

במחיר של 349 שקלים חדשים, לוג'יטק מספקים דרייברים נחמדים ביותר בגודל 40 מ"מ שמצליחים לספק את חתימת הסאונד הכה מוכרת עם המותג. בשונה מדגמי ה-PRO של החברה, דגם ה-G335 ממשיך גם כאן בקו של אחותו הגדולה ומספק סאונד מעט יותר "קופצני" ו"כיפי", כך שלמרות המחיר הנמוך - בעזרת כיוונון נכון שנעשה על ידי המהנדסים של החברה האוזניות מוציאות באסים מעולים ואיכות שמע לא רעה בכלל.

האוזניות מתחברות בעזרת כבל 3.5 מ"מ כך שהן יכולות להתחבר לכל מחשב, קונסולה, וטלפון (בעזרת מתאם) בעולם, והן אינן מצריכות תוכנה מסוימת על מנת להוציא מהן את המיטב בשונה מאוזניות אחרות שמתחברות בחיבור USB.

היבט אחד שלוג'יטק ממשיכה להוביל בענף הינו איכות הסאונד של המיקרופון: שוב, במחיר די נמוך של 349 שקלים, האוזניות מספקות איכות סאונד די מרשימה בכל הקשור למיקרופון, שמצליח לבודד רעשים לא רצויים וקולט את הקול שלי לא רע בכלל.

לא נאלצתי לדבר חזק מידי, וגם לא הייתי צריך ללחוש כדי לא להכאיב לאנשים מן הצד השני. בנוסף, האוזניות קיבלו את החותמת של מיקרופון שעומד בקריטריונים של אפליקציית התקשורת החברתית המוכרת "DISCORD", ובכל עשרות הפגישות והשיחות שעשיתי בזומים השונים בעבודתי, האדם מן העבר השני לא התלונן אפילו לא פעם אחת על איך שאני נשמע וחלק אף שאלו באיזה אוזניות אני משתמש - כי אני נשמע ברור וחד.

Logitech G335. דודי קריחלי, מערכת וואלה!
Logitech G335/מערכת וואלה!, דודי קריחלי

בשורה התחתונה

עבור 349 שקלים חדשים, ה-G335 לוקחות את הכתר לדעתי בתור אוזניות ה-"budget" הטובות ביותר כרגע בשוק אוזניות הגיימינג. אם אתם מחפשים אוזניות נוחות ביותר, בעלות מיקרופון טוב, שגם ייראו טוב בשיחות הזום או לקהל הצופים שלכם ושעל הדרך גם יתחברו לשלל הקונסולות הביתיות ויתנו סאונד מעולה במחיר שלא יקרע את הכיס? אלו האוזניות האזניות בשבילכם!

  • עוד באותו נושא:
  • logitech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully