וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכמים את אירוע EA PLAY 2021

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 16:18

כל ההכרזות והעדכונים מהכנס השנתי של מפיצת המשחקים. מה היה לנו?

EA PLAY Live 2021. EA, צילום מסך
EA PLAY Live 2021/צילום מסך, EA

מפתחת ומשווקת המשחקים הענקית EA קיימה במהלך סוף השבוע את הכנס השנתי שלה - EA PLAY, בו היא מציגה וחושפת את כל המשחקים החדשים והעדכונים למשחקי החברה להם השחקנים יוכלו לצפות במהלך השנה הקרובה. אז מה היה לנו השנה?

Grid Legends

במהלך השנה האחרונה מפתחת משחקי המירוצים Codemasters נרכשה על ידי חברת EA , ו-Grid Legends יהיה המשחק הראשון בסדרה שיהיה תחת פיקוח של ענקית המשחקים וישוחרר בשנת 2022. המשחק החדש ישלב לראשונה מצב עלילתי שכולל קטעי מעצבר שצולמו עם שחקנים אמיתיים בשר ודם, ויציב את השחקנים בנעליו של נהג מירוצים מחתרתי בתחילת דרכו. Grid Legends ישמור על מכניקת המשחק ומצבי המשחק האהובים והמוכרים, בנוסף לכמה חדשים שטרם נחשפו.

Grid Legends/EA, Codemasters

Apex Legends - עונה חדשה, דמות חדשה

משחק הבאטל רויאל הפופולארי של Respawn שוחרר לפניי שנתיים והפך לאחד המשחקים הדומיננטיים בשוק, והמפתחתים דואגים לשמור על קהילה פעילה ותוססת עם עדכונים קבועים שכוללים מפות חדשות, סקינים, כלי נשק חדשים ואפילו דמויות חדשות. העונה החדשה של Apex קיבלה את השם Emergence והיא תשוחרר ב-3 לאוגוסט, והטריילר מציג לנו לראשונה את Seer - הדמות החדשה שמצטרפת לעולם ציידי הראשים.

Apex Legends/EA, Respawn

Lost in Random - אקשן-הרפתקאות בסגנון טים ברטון

חברת EA ממשיכה לספק לנו משחקים בסגנון גותי שמזכירים מאוד את הסטייל של במאי הקולנוע טים ברטון. אל השחקנים תתלווה במהלך ההרפתקאה דמות קובייה אותה יוכלו להטיל וכך לקהל התקפות, יכולות מיוחדות וכלי נשק משתנים במהלך הקרבות. Lost in Random יגיע אלינו ב-10 בספטמבר.

Lost In Random/EA

Knockout City - העונה השנייה יוצאת לדרך

Knockout City נחשב לאחד המשחקים המהנים והמפתיעים שחברת EA שיחררה במהלך השנים האחרונות, ולמי שתוהה על מה כל המהומה - מדובר בגרסת משחק אקסטרים מטורפת וממכרת של דודג'בול (או מחניים, אם תרצו). העונה השנייה של המשחק תקבל השראה מסרטי הוליווד מכל הזמנים ותגיע ב-27 ביולי ותביא איתה סט חדש של מפות, כדורים חדשים עם יכולות מיוחדות, ציוד ופרסים חדשים עבור השחקנים.

Knockout City Season 2 Fight at the Movies/EA

Battlefield 2042 Portal - השחקנים קובעים את החוקים

חברת Dice שמפתחת את כותר המולטיפלייר הפופולארי כבר חשפה במהלך החודש האחרון את טריילר הגיימפליי של Battlefield 2042 וכעת היא מפילה פצצה נוספת בדמות מצב משחק קהילתי חדש שקיבל את הכינוי Portal. המצב החדש יונע על ידי שחקני הקהילה עצמה, והוא יאפשר לכל שחקן לערבב תוכן ואייטמים ממשחקים קודמים בסדרה כמו Bad Company 2, BF3,BF 1942 ו-20420 על מנת ליצור מצבי משחק חדשים בהם השחקנים הם אלו קובעים את החוקים.

הדמו שהציגה DICE מדגים כיצד לראשונה, כלים שהיו זמינים עד היום עבור המפתחים נמצאים כעת בידיים של השחקנים והם אלו שיכולים לקבוע משחקים שכוללים כלי נשק, רכבים, דמויות ומפות מכל ההיסטוריה של הסדרה עם חוקים משתנים: כלי נשק התחלתיים של השחקנים שיאופסו לאחר שיחזרו ממוות בשדה הקרב, קבוצה אחת שמשחקת את צבא ארה"ב המודרני עם יתרון טכנולוגי לעומת הקבוצה השנייה שמשחקת את צבא גרמניה משנת 1942 ולהם יש את היתרון המספרי, או אפילו מצבים בהם שחקן שישלוט בטנק אחד נגד זירה מלאה רובוטים עם ראשי נפץ - בחברה מעוניינים לעודד את השחקנים למצוא דרכים חדשות ויצירתיות לשחק.

Battlefield 2042 Portal/EA, Dice
Battlefield 2042 Portal/EA, Dice

Dead Space - החידוש למשחק האימה הקלאסי

EA שמרה את הטוב לסוף, וחשפה את הרימייק (חידוש) למשחק האימה האהוב Dead Space. את המשחק תפתח EA Motive שעבדה בעבר על Star Wars Squadrons, והוא ישוחרר עבור המחשב האישי וקונסולות הדור הבא - הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S. בזמן שתאריך השיחרור טרם נחשף, ניתן להסתפק בינתיים בטריילר שנחשף.

Dead Space/EA

אלו היו כל החשיפות מ-EA PLAY השנה. למרות שחשיפות כמו Battlefield 2042 Portal היו מבורכות, או חשיפות כמו Dead Space כבר הודלפו והיו צפויות, שחקנים רבים עדיין קיוו לראות פרטים חדשים על משחקים כמו פיפ"א 22 או מאדן NFL 22 ומה חדש בגזרה של המשחקים הללו השנה. מה אתם חשבתם על האירוע? שתפו אותנו בתגובות.

  • עוד באותו נושא:
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully