וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשנו: ערוץ גיימינג חדש בישראל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 14:54

בקרוב יעלה לאוויר ערוץ גיימינג חדש ב-HOT, שיכלול את כל מה שגיימרים מחפשים במקום אחד: מתכניות אירוח, בידור ושעשועונים עם הקהל ועד לייב סטרימינג, חדשות, הליגות השוות, המשחקים, הביקורות וכל מה שקורה וחם בעולם הגיימינג

פרומו ערוץ הגיימינג (קרדיט תמונה: מורט פלנוב)/ערוץ הגיימינג

בקרוב מאוד, לראשונה בישראל: ערוץ שלם שכל שידוריו יוקדשו לעולמות הגיימינג, אשר ישדר מגוון רצועות שיכללו תכני מקור ורכש מהמבוקשים בעולם, משחקי eSports ותוכניות בהובלת הטאלנטים והיוטיוברים המובילים בישראל . על פי ההערכות קיימים בישראל כארבעה מיליון גיימרים בכלל הפלטפורמות - החל מהמחשב האישי ועד הקונסולות ואפילו המובייל.

קבוצת צ'רלטון ומפיק הטלוויזיה והיזם יוני פארן, חושפים מיזם טלוויזיוני חדש וייחודי - "ערוץ הגיימינג". הערוץ יעלה בחברת HOT באפיק 66 בשלט בימים הקרובים, ובהמשך ביתר פלטפורמות השידור, עם רצועות שידור יומיות שיחלו בשעות הבוקר ויסתיימו בשעות הקטנות של הלילה. בין הטאלנטים הבולטים בערוץ: שחר טבוך, בן קיסר, ליאור בוכנר-נונסטופ גיימינג, שלומי ואייל - המרתף, רעות אריה, רון נשר, נועה בונה, שי בן בסט - מר שיבולת, איתי בנוז ועוד רבים שיתארחו בעתיד.

אירוע ההכרזה הרשמי של הערוץ התקיים בבר הגיימינג LVL UP שבתל אביב (ולאחרונה אף נפתח סניף חדש בראשון לציון), ונכחו בו לא רק הטאלנטים שיכבבו בערוץ אלא כל המי ומי של סצינת הגיימינג בארץ - יוטיוברים שחקנים ולא מעט ידוענים.

מתוך אירוע ההשקה של ערוץ הגיימינג

ערוץ הגיימינג השקה. שוקה כהן,
הטאלנטים של ערוץ הגיימינג ביחד עם קוספליירים וקוספלריות/שוקה כהן

חווית גיימינג גדולה ובטוחה מאי פעם

הערוץ יחל לשדר החל משעות הבוקר תכני מקור שמדברים לקהל הצעיר; בשעות הצהריים ישודרו תכנים לכל הגילאים -ניוז, תרבות, מוזיקה, קולנוע, גאדג'טים או ספורט אלקטרוני. החל מהשעה 20:00, הערוץ יותאם לגילאי 16+ עם תכנים משוחררים והומוריסטים לגיימרים הבוגרים יותר. הערוץ הוא מרחב כייפי, מהנה אבל בטוח לחלוטין מבחינת השקט הנפשי של ההורים, אל מול ערוצי היוטיוב.

הרעיון למיזם נולד בעקבות זיהוי פוטנציאל הביקוש של צרכני הגיימיניג בישראל שמחפשים תוכן איכותי, מושקע ומבוקר עם ערך מוסף ברמת ההשקעה בהפקת המקור. מטרת הערוץ להעניק לחובבי הגיימינג, חוויה גדולה ומרגשת יותר מפלטפורמות כמו יוטיוב וכדומה. בנוסף, זיהינו את החשש של ההורים משידורים ללא פיקוח. על פיתוח התוכן וההפקה אחראים מיטב אנשי התוכן המובילים בעולם הגיימינג בארץ ובעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ערוץ הגיימינג השקה. שוקה כהן,
מימין לשמאל: שלומי בן עטר, גיל גולן ואייל יוסף/שוקה כהן

שאיפות בינלאומיות לעתיד

תקופת הקורונה עשתה לתחום הגיימינג בעולם ובארץ רק טוב. למעשה מדובר בתעשיית הבידור היחידה שלא רק שלא נפגעה, אלא צמחה: המכירות בשוק הגיימינג העולמי צמחו בשנת 2020 ב-20% ל-179.7 מיליארד דולר. על הרקע הזה יותר גורמים וגופי שידור בעולם מבינים את הפוטנציאל הטמון בעולם התוכן הזה וכך גם ערוץ הגיימינג הישראלי מכוון להתקשרויות בינלאומית באמצעות הפקות המקור שהערוץ מפיק.

אדר זהבי מנכ"ל צ'רלטון: " ערוץ הגיימינג מביא לישראל סטנדרט חדש של תוכן בתחום הגיימינג כפי שנראה עד היום בחו"ל . מהתכנים המקוריים שלנו ועד למשחקי E-sport הגדולים ביותר שישודרו בלייב עם קריינים בעברית. צוות הערוץ מורכב מגיימרים שיודעים לעשות טלוויזיה ומאנשי טלויזיה ואנשי תוכן שחיים ונושמים גיימינג. מנהלי התוכן של הערוץ, אייל יוסף ושלומי בן עטר המוכרים מערוץ "המרתף", מגיעים עם נסיון רב בעולם הגיימינג ותוכן ברמה טלויזיונית."

מתוך אירוע ההשקה של ערוץ הגיימינג

ערוץ הגיימינג השקה. שוקה כהן,
יוני פארן ובן כספית/שוקה כהן

"יש היום כארבעה מליון גיימרים בישראל לכמליון וחצי בתי אב יש כיום קונסולת משחק בישראל, בכל הגילאים ועם מגוון רחב של תחומי עניין" מספר יוני פארן הבעלים של פארן סטודיו ושותף בערוץ, "ערוץ הגיימינג קם כדי להיות הבית. אנחנו נשלב תכני מקור שמופקים אצלנו ע"י צוות תוכן מומחה בעולם הגיימינג, לצד כמה מהליגות הגדולות בעולם לספורט אלקטרוני ורכש של סדרות מבוקשות מחו"ל. יינתן דגש רב לנושא האינטרקטיביות ושיתוף הצופים בזמן אמת".

מחברת HOT נמסר: "HOT שמחה להציע ללקוחותיה מקהילת הגיימרים , את ערוץ הגיימינג על המסך . הערוץ הינו חלק ממהלך אסטרטגי רחב היקף בהוט המבקש להציב את חווית הגיימינג במרכז. לצד הערוץ החדש, החברה מציעה היום את רשת האינטרנט החזקה ביותר בישראל - כך שהגיימרים יוכלו לקבל גם את המהירות שהם צריכים לחוויית משתמש איכותית"

הערוץ יהיה זמין בחינם עד הודעה חדשה. ערוץ הגיימינג - החל בימים הקרובים באפיק 66 ב-HOT ובהמשך בפלטפורמות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully