וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף בדרך: טריילר החשיפה של פיפ"א 22 כאן

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 10:10

חברת EA Sports מציגה את הטכנולוגיה החדשה במשחק השנתי ומבטיחה חווית משחק מציאותית מתמיד

פיפ"א 22 עטיפת משחק. EA, אתר רשמי
פיפ"א 22 עטיפת משחק/אתר רשמי, EA

עוד שנה עברה, הקיץ שוב הגיע, ואיתו גם מבול העדכונים של חברות הגיימינג הגדולות שמפציצות אותנו בחדשות ועדכונים עבור משחקי הספורט השנתיים. חברת EA שיחררה סוף סוף את הטריילר עבור פיפ"א 22 - שם היא מציגה את הטכנולוגיה החדשה שתככב במשחק שמבטיחה כמו כל שנה חוויית משחק מציאותית מאי פעם.

על עטיפת המשחק יכבב השנה שחקן פריס סן ז'רמן - קיליאן אמבפה, לאחר שנחשב לפרזנטור המשחק גם בשנה שעברה. לצידו של השחקן הצרפתי, בטריילר המשחק החדש מככבת רשימת שחקנים מכובדת לא פחות שכוללת את דייויד אלבה, פיל פודן, טרנט אלכסנדר-ארנולד, סון יונג מין, כריסטיאן פוליסיק, מרסלו, אדן הזאר, ויניסיוס ג'וניור ואדר מילטאו.

פיפ"א 22 - טריילר החשיפה הרשמי

פיפ"א 22 - טריילר חשיפה רשמי/EA
פיפא 22 תמונה מהמשחק. EA, אתר רשמי
קיליאן אמבפה נבחר גם השנה לככב על עטיפת המשחק/אתר רשמי, EA
פיפא 22 תמונה מהמשחק. EA, אתר רשמי
פיפא 22 תמונה מהמשחק/אתר רשמי, EA

לפי הטריילר ש-EA חשפה, השנה חווית המשחק תקבל גיבוי של טכנולוגיה חדשה בשם HyperMotion Technology - הקולטת את תנועות ומהלכי השחקנים בצורה הנאמנה ביותר למציאות ככל האפשר על מנת להעניק לשחקנים את החוויה הריאלסטית ביותר שניתן על המגרש הוירטואלי.

מחירי פיפ"א 22 נחשפו גם הם, והשנה גרסת המשחק הסטנדרטית לדור הקודם (הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן) ולדור החדש (הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S) כולל למחשב האישי תעלה כ-60 דולר, בזמן שגרסת המשחק לנינטנדו סוויץ' תעלה כ-45 דולר, בעיקר מכיוון ומדובר במשחק השונה מהותית ממה שניתן להשיג על אחיו לקונסולות הגדולות יותר.

גרסת האולטימייט של המשחק תעלה כ-100 דולר לכלל הפלטפורמות, ותכיל לא מעט בונוסים בלעדיים: אייטמים עבור Team of the Week, אייטם ייחודי של קיליאן אמבפה, גישה מוקדמת למשחק ארבעה ימים לפני תאריך שיחרור המשחק, 4600 פיפ"א פויינטס, ושידרוג המשחק לקונסולות הדור הבא בחינם.

פיפא 22 הבדלי גרסאות. EA, אתר רשמי
ההבדלים בין הגרסה הסטנדרטית לגרסת האולטימייט/אתר רשמי, EA
פיפא 22 תמונה מהמשחק. EA, אתר רשמי
פיפא 22 תמונה מהמשחק/אתר רשמי, EA

אם במהלך שנה שעברה פיפ"א 21 וחברת EA התגאו באופציית ה-Smart Delivery, שבה שחקנים אשר רכשו את גרסת המשחק הסטנדרטית בדור הקודם זכו לקבל שידרוג לקונסולות הדור החדש בחינם, לצערנו הרב - זהו איננו המקרה השנה, ו-EA הכריזה כי שחקנים שיהיו מעוניינים לשדרג את המשחק ידרשו לרכוש את גרסת האולטימייט של המשחק.

שידרוג המשחק לדור הבא למעשה יאפשר לשחקנים להנות מגרפיקה משופרת וזמני טעינה מהירים, ותמיכה בשלט ה-DualSense של הפלייסטיישן 5 שתעניק לשחקנים חוויית משחק יחודית תודות ליכולות הרטט וה-Haptic Feedback המיוחדים שלו.

חברת EA הבטיחה כי תשחרר פרטים נוספים על המשחק בכנס EA PLAY שיתקיים השנה ב-22 ביולי. פיפ"א 22 ישוחרר השנה ב-1 באוקטובר עבור קונסולות הדור הקודם - הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן, לקונסולות הדור החדש - הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S, למחשב האישי בפלטפורמות סטים ו-EA PLAY.

  • עוד באותו נושא:
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully